שלום אורח/ת, התחבר/י

שלום אורח/ת, התחבר/י

חיים גוזלי

ספר סאונד במהדורה מודפסת + דיגיטלית

ספר סאונד

מהדורה מודפסת  – הספר המלא בעברית וגישה גם למהדורה הדיגיטלית.

מחיר

349.00

(5 חוות דעת לקוח)

959 במלאי

רשימת נושאים

תורת הצליל * מבנה האוזן * הפרשי מופע * תופעת דופלר * אקוסטיקה * אלקטרוניקה וחיווט * מיקרופון * שיטות להצבת מיקרופונים * רעש לבן * רעש ורוד * היסטוריה * הגדרות אנלוג * פרה-אמפ * מיקסר * הרמוניה * MIDI * סינתזה * הכנת סאשן להקלטה * הקלטת תופים * הקלטת גיטרה * הקלטת פסנתר * הקלטת גיטרה בס * הקלטת שירה * הקלטת קולות * הקלטת כלי קשת * הקלטת כלי נשיפה * איקולייזר * קומפרסור * Gate * Exciter * Reverb * Delay * Chorus * Flanging * מיקס * דיגיטל * אנלוג מול דיגיטל * Dither Jitter * עוצמות הקלטה * הגדרות דיגיטל * מאסטרינג * ההיסטוריה של הסאונד בקולנוע * עיצוב פס קול * סראונד * שיטות דחיסת סאונד היקפי.

על המחבר

חיים גוזלי – מבכירי טכנאי הקול בישראל ובעל עבר עשיר ומפואר בתחום “עיצוב הסאונד” אשר עבר את כל מסלול הסאונד הקיים מסבל בחברת הגברה דרך הקלטות שטח, הגברות מופעים, טכנאות באולפן הקלטות ומיקסים ועד לכיסא המאסטרינג. הוא התבלט באופן מיוחד כטכנאי קול, בעל אוזן חדה ומיומנת והיווה גורם מכריע ביותר בעיצוב הצליל הסופי של תקליטורים רבים בארץ.

(5 חוות דעת לקוח)

מידע נוסף

משקל 0.2 ק"ג

5 ביקורות עבור ספר סאונד במהדורה מודפסת + דיגיטלית

  1. מאור אשר

    ממליץ מאוד על הספר סאונד, יש שם המון ידע מקצועי. רכשתי לפני עשור ועד היום אני פותח את הספר בשביל לקבל תשובות לשאלות שאני צריך ביצירות, הפקות והגברות. ממליץ בחום!

  2. אבי אלון

    ספר טוב ומקיף בנושא סאונד,וכמובן חיים הכותב איש בעל ידע עצום,יישר כוח

  3. שי אבן

    ממליץ בחום. למדתי המון מהספר הזה וכמובן שגם מחיים עצמו. אני אפילו מופיע באחת התמונות בסוף הספר 😎

  4. מור תדמור

    ספר חשוב שזכיתי לקרוא כמה פעמים וכל פעם נהנה לחזור אליו, כתוב בצורה מעניינת ומרתקת – מומלץ בחום ושווה כל שקל

  5. Ohad Guberman (בעלים מאומתים)

    ספר מעולה! חובה למי שרוצה להבין באמת מה קורה כאן. מתכוון כמובן לעולם המוזיקה והסאונד. חובבים עם אולפן ביתי צנוע? הספר ימקסם לכם את הביצועים מהציוד היקר שרכשתם. למתקדמים יסגור פינות ויתן אינספור רעיונות. והאודיופיליים ביניכם יוכלו להעמיק עוד יותר את חווית ההאזנה שלהם על ידיי קריאה ולימוד של איך ולמה…
    הספר הוא לא פרוזה ולא תמיד קל להבנה, אך למי שהנושא חשוב, הוא מקיף ומעמיק. שווה. למען הסר ספק, לא מכיר את המחבר, רק לקוח שרכש לבניו המוזיקאים ומהדהד את שביעות רצונם. אבא, הספר הזה הוא לכל החיים, אמרו.

הוסף חוות דעת

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *